Boxing Forum - Boxing Discussion Forums banner
1 - 20 of 29 Posts

·
Team Mayweather
Joined
·
24,365 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Found this video and its a young, bald headed kellerman rapping. Its actually pretty damn good!!

 

·
Team Mayweather
Joined
·
24,365 Posts
Discussion Starter · #2 ·
This shiz is addicting haha. Sam ( max bro ) was killed recently by james butler I believe. James butler is now locked up for life.
 

·
Registered
Joined
·
349 Posts
haha thats actually really funny I had no Idea this guy ever rapped good find Tyson
 

·
Premium Member
Joined
·
25,820 Posts
Dang Lance!! I'm LMAO right now haha! "come and test me"! lol he wasn't that bad. I would never have thought he was a rapper. He's usually very calm and serious so I'm shocked.
 

·
Team Mayweather
Joined
·
24,365 Posts
Discussion Starter · #5 ·
Its tight huh? lol I was shocked myself, he reminds me of kelly pavlik and eminems love child.
 

·
Premium Member
Joined
·
22,174 Posts
He looks a hell of a lot like Pavlik. His flow was terrible though IMO. Jose Aguirre called Max out about this video a while back, but I had never seen it until now. LMAO.
 

·
tellin' it like it is
Joined
·
18,612 Posts
i remember them showing a clip of this video on fnf back when kellerman was co-hosting the show. it's a damn shame what happened to his brother, man.

kellerman without hair does resemble pavlik bigtime;)

"king of my concrete jungle, rumble young man... rumble!" :laugh:
 

·
Registered
Joined
·
349 Posts
Its really not all that bad for Max at least its WAY better then Roy Jones' Music career .. "YA'LL MUSTA FORGOT"
 

·
Banned
Joined
·
25,672 Posts
max's rapping is almost as bad as his fight analysis!
 

·
Registered
Joined
·
349 Posts
Leeds you should pick up the album .. good motivational music while your in the gym . haha..

Tommy .. I dont think he is THAT bad .. at least he is straight foward with everything he says maybe I can handle him cause He is a fellow NY'er :dunno:
 

·
Banned
Joined
·
25,672 Posts
i dont like him,,,cant beleive HBO overlooked teddy atlas for that position, he'd have formed a dream team with lamps.
 

·
Registered
Joined
·
349 Posts
Yeah I am a fan of Atlas I think he is pretty good, Max is alright I think he does what BAD ?(boxing after dark) I know he doesnt do ALL that much I have seen him on a PPV event or two ..
 

·
Banned
Joined
·
25,672 Posts
Yeah I am a fan of Atlas I think he is pretty good, Max is alright I think he does what BAD ?(boxing after dark) I know he doesnt do ALL that much I have seen him on a PPV event or two ..
he's got larry merchants job, larrys retiring this year. :(
 

·
Registered
Joined
·
349 Posts
Is he really? I like Larry ! Cant watch a match oh HBO without hearing Mr Merchant ! I guess your going to be stuck with Max then :rolleyes:
 

·
Banned
Joined
·
25,672 Posts
Is he really? I like Larry ! Cant watch a match oh HBO without hearing Mr Merchant ! I guess your going to be stuck with Max then :rolleyes:
yip. lol

its not going to be the same without larry drunkenly rambling away, maybe max can have a few shots before going on air...:laugh:
 
1 - 20 of 29 Posts
Top